Skip to main content
                MAKANAN KENDURI KAHWIN
                                    21/1/2018



Assalamualaikum and hello untuk semua pembaca post aku kalini. Aku kekeringan idea dah nak post makanan apa 😂 tapi kugagahi juga mencari selongkar makanan yang best. Ok la mengarut apeni cik nazira 😂.

Pada tanggal 21/1/2018 sepupu perempuan aku belah mak aku yang bernama Azza Syahirah Binti Azman seorang yang cantik dan manis bila dipandang telah menamatkan zaman bujangnya dengan jejaka pilihan dia iaitu Amirul Bin Azizi yang kacak dan bergaya 😎.

Ok la aku dengan family pun datanglah ke majlis dia. Perghh semalaman aku tak tido jadi penyibuk 😂. Dia pakai inai aku pun nak jugak banyak jugak la benda aku membawang dengan dia. Yelah kan kehidupan selepas kawin mana sama sebelum kawin nanti terikat sikit la kalau nak jumpa pun time raya atau ada event keluarga. Jadi aku pulun masa yang ada dan membawang dengan dia 😆.

Esok hari merupakan hari persandingan dia. Wahhh excitednyaaa 😆. Aku pulak yang terover oopss 🙈🙊. Perghh cantik kot warna kuning diraja. Aku agak dak Azza ni feeling feeling permaisuri atas pelamin tu. Yelah kan apa orang panggil ? "Raja sehari" gitewww hahaha

Aku pun berpusu pusu jgk nak ambik gambar dia. Semua orang nak ambik kot aku sempat la ambik beberapa gambar . Ada jgk adengan gaduh dengan jiran sebelah tadi tapi tak tarik rambut la cuma berdengus je 😂. Ok la aku nak cite pasal makanan dia. Macam macam pilihan ada. Nasi minyak,nasi putih,dalca,daging ayam semua yang sedap sedap.

Dapat makanan free kan ,kita makan jela sampai kenyang 😆. Kat bawah nanti aku bagi gambar makanan okay 😘. Aku duduk satu meja dgn family aku. Lepas je mkn kitaorang duduk dulu pastu atas meja tu ada la kerepek dan aku sambung makan lagi 😂.

Ok la guys sampai sini je coretan aku. Aku doakan semoga Azza dan suami bahagia sampai jannah. Dan sekarang Azza tengah mengandung 6 bulan. Semoga dipermudahkan dan aku dapat baby baru hikss !.
Ok guys,assalamualaikum !


P/s ; tataplah makanan ini dengan perut yang lapar dan jangan jealous okay 😆 kikikikiki 🙊




Comments

Popular posts from this blog

MAKAN-MAKAN DI PETANG HARI DEPAN TV 😂 23/7/2018 Hai assalamualaikum gaiss jumpa lagi kita harini !! (Terlebih excited pulak 🙈) Hahaha aku pun tak tahu nak cite apa untuk post makanan kalini tapi simple simple je la ea 😗 . Nak dijadikan cerita harini akak aku ajak aku keluar cari barang dia dan aku pun ikut jela dengan rela hati dan terpaksa sebab plan aku nak duduk rumah je sebab semalam seharian aku keluar. Tapi taknak banyak cakap aku pun ikut jela permintaan dia dan ada satu syarat dia mesti kena belanja aku makan 😂. Dan dia pun setuju dan apa lagi gaiss mari kita keluar dengan gembira dan cacing cacing dalam perut aku menari kesukaan 😂. Lepas satu satu kedai kitaorang pergi dan satu pun takde yang berkenan di hati. Biasalah perempuan lepas sebelah,sebelah kedai dia pergi walaupun dah dapat barang yang kita nak tapi tetap jugak nak usha usha kedai lain. Aku ni punya la gigih carikan barang yang dia nak tu. Yang tu tak kena yang ni tak kena aihh apalah nasib daku in
                  Chicken chop with family ❤                                  22 / 09 / 2018 Assalamualaikum semua ! 🙈. Aku nak cite pasal makanan western pulak 🙊. Bismillahirrahmanirrahim nazira mulakan cite ye 😗. Ok,ahad minggu lepas 22/09/2018 ayah aku ajak la berjalan petang petang bersiar siar. Yelah kan duduk kat rumah je pun tak best jugak kan so kitaorang satu family jalan jalan la sekitar Muar Bandar Diraja 👑.  Seronok tengok gelagat manusia kat situ ada budak kecik comel comel ada orang tua yang tengah santai dan tak lupa juga ada pasangan hangat bercinta duduk kat situ menikmati petang yang damai di tepi sungai. Kalau nak maghrib dapat tengok sunset. Auchhh 🙈🌅. Aku pun duduk la  dengan mak ayah aku,abang dan kakak. Tak lupa juga dengan nephew aku yang comel. Hazim darwisy ❤. Kitaorang semua nikmati la keindahan alam yang ada kat situ. Terbuka la sikit minda tu kan. Hehe yela duduk kat KUIM study kena la sekali sekala luangkan masa di luar. Dah