Skip to main content
                       DONUT GEBU GEBU
                             🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩


Assalamualaikum guys so posting aku kalini berkenaan manisan pulak. Donut gebu gebu semanis nazira 😆. Hahaha yela kan setiap posting aku pasal makanan yang savoury je cer kalini aku bagi manis manis sikit biar bersemut hahahaha.


Disebabkan aku dah bosan kan dan tekak aku teringin nak makan sesuatu yang manis tapi aku tak tahu apa dia. Aku pun scroll la wall fb dan pergi kat marketplace. Scroll punya scroll jumpalah akak sorg ni jual donut. Dan ternyata tekak aku teringin donut ! 😆. Aku pun cepat cepat pm akak tu dn tanya dia buat cod ke tak kt kuim ni. 

Lepas je pm akk tu dan dia kata ada buat cod sampai kuim aku apa lagi deal terus la dengan dia. Yela cacing dalam perut dah meminta minta ni 😂. Aku pun tunggu la akak tu sampai. Aku turun dari rumsis dan tunggu kat pagar tengah yang berhadapan atm cimb tu.

Tunggu punya tunggu dn akak tu sampai. Aku dah ready duit rm 10 utk 16 biji donut yg warna warni gebu dan manis 😆. Murah kan ? Ok la utk student mcm aku ni. Lepas je ambik donut tu aku terus patah balik ke rumsis dan tak sabar sangat nak rasa !

Ok timing pun dah cantik dan aku mulakan dengan suapan pertama. Perghhh cenggini beb 👍. Lembu gilaaa. Sedap pulak tu dengan topping yg menarik. Aku mmg highly recommended la utk donut ni. Akak tu mmg pandai dan tk sia sia aku beli dkt dia . Hee alhamdulillah. Semoga dimurahkan rezeki ye kak. Aamiin ❤.

Aku sempat la makan 5 biji donut dn 5 biji lg aku bg kwn kwn aku rasa. Mana tahu dorg nak order ke nanti dan aku blh bg number akak tu. Memang puas hati sangatlah dengan donut tu. Terima kasih kak ! 💘

Lepasni kalau aku craving lagi boleh la usha kat marketplace tu tapi jangan selalu la 😂. Habis duit aku hahahah. Ok guys jumpa lagi ya ❤. Assalamualaikum .


P/s; rasa nak repeat order lagi la donut tu 🍩🍩🍩


Comments

Popular posts from this blog

MAKAN-MAKAN DI PETANG HARI DEPAN TV 😂 23/7/2018 Hai assalamualaikum gaiss jumpa lagi kita harini !! (Terlebih excited pulak 🙈) Hahaha aku pun tak tahu nak cite apa untuk post makanan kalini tapi simple simple je la ea 😗 . Nak dijadikan cerita harini akak aku ajak aku keluar cari barang dia dan aku pun ikut jela dengan rela hati dan terpaksa sebab plan aku nak duduk rumah je sebab semalam seharian aku keluar. Tapi taknak banyak cakap aku pun ikut jela permintaan dia dan ada satu syarat dia mesti kena belanja aku makan 😂. Dan dia pun setuju dan apa lagi gaiss mari kita keluar dengan gembira dan cacing cacing dalam perut aku menari kesukaan 😂. Lepas satu satu kedai kitaorang pergi dan satu pun takde yang berkenan di hati. Biasalah perempuan lepas sebelah,sebelah kedai dia pergi walaupun dah dapat barang yang kita nak tapi tetap jugak nak usha usha kedai lain. Aku ni punya la gigih carikan barang yang dia nak tu. Yang tu tak kena yang ni tak kena aihh apalah nasib daku in
                  Chicken chop with family ❤                                  22 / 09 / 2018 Assalamualaikum semua ! 🙈. Aku nak cite pasal makanan western pulak 🙊. Bismillahirrahmanirrahim nazira mulakan cite ye 😗. Ok,ahad minggu lepas 22/09/2018 ayah aku ajak la berjalan petang petang bersiar siar. Yelah kan duduk kat rumah je pun tak best jugak kan so kitaorang satu family jalan jalan la sekitar Muar Bandar Diraja 👑.  Seronok tengok gelagat manusia kat situ ada budak kecik comel comel ada orang tua yang tengah santai dan tak lupa juga ada pasangan hangat bercinta duduk kat situ menikmati petang yang damai di tepi sungai. Kalau nak maghrib dapat tengok sunset. Auchhh 🙈🌅. Aku pun duduk la  dengan mak ayah aku,abang dan kakak. Tak lupa juga dengan nephew aku yang comel. Hazim darwisy ❤. Kitaorang semua nikmati la keindahan alam yang ada kat situ. Terbuka la sikit minda tu kan. Hehe yela duduk kat KUIM study kena la sekali sekala luangkan masa di luar. Dah