Skip to main content
HAPPY BIRTHDAY NAZIRA !!!
20.05.1998
17.05 pm


Hai assalamualaikum semua. Diharap sesiapa yang baca posting aku ni sihat selalu dan happy happy hahahaha. Ok,aku taknak buang masa harini aku nak cerita sikit pasal gambar atas tu 😘. Strawberry ni aku dapat waktu birthday aku yang ke 20. Wow sangat kan ! 😆

Ok,aku tak expect pun aku akan dapat ni sebab after aku sambut birthday aku pun kemas kemas la pinggan mangkuk apa semua.
Lepas dah habis kemas aku pun duduk la rehatkan diri sambil menikmati angin sepoi sepoi bahasa gitewww 😆.

Dah best tengah duduk akak aku yang baru balik dari cameron meluru datang dekat aku sambil bawa sesuatu. Aku diam jela ingatkan apa benda. At last aku shock gila bila dapat tahu apa yg dia bawa tu untuk aku 😆😆.

Dan buah strawberry tu salah satu buah kegemaran aku. Aku pun cepat je ambik dan terus makan 😂. Tak sempat nak ucap terima kasih. Ishh teruk perangai 😂😂. Akak aku gelak je dengan perangai aku.

Lepas sebiji sebiji aku telan dan aku beringatlah jugak. Tinggalkan sikit untuk family aku yg lain.

Alhamdulillah. Terima kasih semua yg datang sambut birthday aku,wish yg baik baik. Semoga nazira lebih matang dan bijak dalam membuat apa apa keputusan. Aamiin. Ok guys jumpa di lain posting ! 😉

P/s ; sorry gmbr 1 je,tak dan nak tunjuk gambar lain. Hikss !

Comments

Popular posts from this blog

MAKAN-MAKAN DI PETANG HARI DEPAN TV 😂 23/7/2018 Hai assalamualaikum gaiss jumpa lagi kita harini !! (Terlebih excited pulak 🙈) Hahaha aku pun tak tahu nak cite apa untuk post makanan kalini tapi simple simple je la ea 😗 . Nak dijadikan cerita harini akak aku ajak aku keluar cari barang dia dan aku pun ikut jela dengan rela hati dan terpaksa sebab plan aku nak duduk rumah je sebab semalam seharian aku keluar. Tapi taknak banyak cakap aku pun ikut jela permintaan dia dan ada satu syarat dia mesti kena belanja aku makan 😂. Dan dia pun setuju dan apa lagi gaiss mari kita keluar dengan gembira dan cacing cacing dalam perut aku menari kesukaan 😂. Lepas satu satu kedai kitaorang pergi dan satu pun takde yang berkenan di hati. Biasalah perempuan lepas sebelah,sebelah kedai dia pergi walaupun dah dapat barang yang kita nak tapi tetap jugak nak usha usha kedai lain. Aku ni punya la gigih carikan barang yang dia nak tu. Yang tu tak kena yang ni tak kena aihh apalah nasib daku in
                  Chicken chop with family ❤                                  22 / 09 / 2018 Assalamualaikum semua ! 🙈. Aku nak cite pasal makanan western pulak 🙊. Bismillahirrahmanirrahim nazira mulakan cite ye 😗. Ok,ahad minggu lepas 22/09/2018 ayah aku ajak la berjalan petang petang bersiar siar. Yelah kan duduk kat rumah je pun tak best jugak kan so kitaorang satu family jalan jalan la sekitar Muar Bandar Diraja 👑.  Seronok tengok gelagat manusia kat situ ada budak kecik comel comel ada orang tua yang tengah santai dan tak lupa juga ada pasangan hangat bercinta duduk kat situ menikmati petang yang damai di tepi sungai. Kalau nak maghrib dapat tengok sunset. Auchhh 🙈🌅. Aku pun duduk la  dengan mak ayah aku,abang dan kakak. Tak lupa juga dengan nephew aku yang comel. Hazim darwisy ❤. Kitaorang semua nikmati la keindahan alam yang ada kat situ. Terbuka la sikit minda tu kan. Hehe yela duduk kat KUIM study kena la sekali sekala luangkan masa di luar. Dah